سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محافظ اینترنتی قدرتمند و مطرح، محصول شرکت Grisof یکی از ضد ویروس های قدیمی و مطرح رایانه ایست که با 12 سال سابقه فعالیت مثبت در سیستم عامل های مختلف همواره نامش در میان لیست برترین ضد ویروس های دنیا مطرح بوده است. تروجان ها با سرعت زیادی در حال افزایش هستند و روز به روز عملکرد آنها پیچیده تر می شوند، این برنامه های مخرب را معمولاً با فایل های اجرایی مخلوط می کنند و برای قربانی ارسال می کنند، این گونه برنامه ها را که بیشتر با اهداف جاسوسی ساخته می شوند برای دزدیدن پسورد استفاده می کنند، با نصب یک آنتی تروجان در مقابل این دسته از فایل های مخرب ایمن شوید. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارها در شناسایی و حذف تروجان ها از روی سیستم شما می باشد، محافظت به صورت بلادرنگ درمقابل عملکرد سیستم، شناسایی فایل های اجرایی آلوده به تروجان، پاک سازی فایل های آلوده، شناسایی برنامه های ضبط صفحه کلید، ایجاد نسخه پشتیبان از فایل های پاک سازی شده و ... همه از ویژگی های این نرم افزار می باشد. کار برنامه های امنیتی، محافظت از سیستم شما و همچنین جلوگیری از ورود Spyware ها، Adware ها، Trojan ها، DDL های مخرب و Keylogger ها می باشد، اما با نصب این برنامه می توانید سیستم خودتان را با قدرت بالای این نوع نرم افزارها از ورود هر گونه جاسوس بر روی سیستم خود مانع شوید.


]]>

کلمات کلیدی :

به روز رسانی Avira Antiviris (نیمه دوم بهمن ماه )

ارسال شده توسط قادر لطفی در 87/11/16:: 9:18 عصر
مجموعه ای از آخرین تکنولوژی های حفاظتی هست برای تحقق تنها یک هدف و آن چیزی نیست جز دست یابی به بالاترین سطح حفاظتی در مقابل انواع ویروس های کامپیوتری. !avast نرم افزار ایده الی برای کلیه ایستگاه های کاری تحت سیستم عامل ویندوز است. avast! همچنین با دارا بود گواهینامه ICSA آنتی ویروس مناسبی برای شرکت ها خواهد بود. avast! به خوبی انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی و تروجان ها را پیدا کرده و آنها را از بین می برد. همچنین قادر به کنترل موردی (On Demand) و کنترل دائمی (On Access) است.


]]>

کلمات کلیدی :

به روز رسانی Bitdefender Internet Security 2009 ( نیمه دوم بهمن

ارسال شده توسط قادر لطفی در 87/11/16:: 9:18 عصر
یکی از بهترین نرم افزار های امنیتی به شمار می رود. این مجموعه محصول کمپانی Avira که یک شرکت آلمانی است می باشد. این شرکت اولین محصول خود را در سال 1988 (20 سال پیش) با نام H+BEDV Datentechnik GmbH عرضه نمود. بعد ها با تغییر نام ضد ویروس ها به نام AntiVir به کار خود ادامه داد. این آنتی ویروس هم به صورت رایگان و هم به صورت حرفه ای عرضه می گردی.د تا به امروز که بسته نرم افزار بسیار قدرتمند Avira Premium Security Suite از سوی این کمپانی آلمانی عرضه گردیده است، مجموعه ای بسیار قدرتمندی که توانایی مقابله با جدید ترین ویروس ها را دارا است. دلیل این قدرت استفاده از بهترین و جدیدترین استاندارد های کشف و شناسایی برنامه های مخرب است. این آنتی ویروس در سایت av-comparatives که پایگاهی برای آزمایش آنتی ویروس ها می باشد در رده ایی بالاتر از آنتی ویروس های بسیار مشهور NOD 32 و Kaspersky قرار گرفته است. این بسته امنیتی نه تنها آنتی ویروسی قدرتمندی است بلکه شامل ابزارهایی است که می تواند رایانه شما را در برابر حمله هر نوع فایل مخربی محفوظ سازد.


]]>

کلمات کلیدی :

به روز رسانی نرم افزار امنیتی AVG ( نیمه دوم بهمن ماه )

ارسال شده توسط قادر لطفی در 87/11/16:: 9:18 عصر
کاربران زیادی در سطح جهان وجود دارند که در هنگام گردش در اینترنت دچار مشکل شده و اصطلاحا در دام سایت های پراکنده کننده انواع ویروس ها، کرم ها و ... قرار گرفته که برای حل مشکل این دسته از کاربران نیاز به نرم افزاری هایی جهت بالا بردن امنیت سیستم در حین وب گردی داشته که اینگونه نرم افزار ها در هنگام وب گردی کاربران کلیه درگاه های ورودی و خروجی کامپیوتر کاربر را تحت نظر داشته و ارتباط اینترنتی امنی را برای کاربران فراهم می سازند. یکی از نرم افزار هایی که امنیت لازم را در حین ارتباط با اینترنت برای کاربران فراهم می سازد نرم افزار قدرتمند BitDefender Internet Security می باشد این نرم افزار با جدیدترین تکنولوژی های روز به مبارزه با ویروس ها، هکر ها، اسپم ها و... رفته و دیواری محکم جهت جلوگیری از ورود ویروس ها، هکر ها، اسپم ها و... ایجاد می نماید.


]]>

کلمات کلیدی :

3 sYMan v0.3

ارسال شده توسط قادر لطفی در 87/11/16:: 9:18 عصر
Morpheus Photo Animation Suite نام مجموعه است که خود متشکل از 3 نرم افزار مختلف است. شرکت تولید کننده این مجموعه یعنی Morpheus Software که تولید کننده نرم افزارهایی از این دست است با ارائه سه محصول مختلف خود یعنی نرم افزارهای Photo Morpher,Photo Warper,Photo Mixer این مجموعه را با تمامی امکانات این سه نرم افزار آماده سازی نموده است. ویژگی اصلی در این نرم افزار نیز همان طور که اشاره شد با ادغام دو عکس با یکدیگر و ایجاد افکت ها عکس ها را به حالتی تبدیل می کند که شبیه به مونتاژ است. مثلاً شما یک عکس چهره یکی از دوستان را با عکس یکی از بازیگران مشهور در برنامه وارد می کنید و با اعمال تغییرات و انجام تغییرات تصویر به گونه ای ساخته خواهد شد که عکس اولیه به تغییر حالت ها به عکس دوم تبدیل می شود.


]]>

کلمات کلیدی :

<      1   2   3   4   5      >